سیما گستران نوین

وارد کننده ی جدید ترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

سیما گستران نوین

وارد کننده ی جدید ترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

جدید ترین اطلاعات به روز-مقالات تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را از ما بخواهید

  • ۰
  • ۰

رینگ لایت مناسب برای تهیه ویدیئوها و فیلمبرداری آنلاین چیست؟

امروزه بسیاری از افراد که در زمینه ی فیلمبرداری زنده و آنلاین فعالیت می کنند به دنبال یک نورپردازی قدرتمند و زیبا هستند تا بتوانند کیفیت کار خود را بالا ببرند و سایه های محیط فیلم خودرا کاهش دهند.

همانطور که می دانید رینگ لایت عکاسی در میکاپ هم کارایی گسترده ای دارد.

بسیاری از کارشناسان نورپردازی معتقدند که به وسیله ی نرم افزارهای ویرایش تصویر می توان اثرات نوری رینگ لایت را  در تصاویر اضافه کرد اما با توجه به اینکه این کار نیازمند تخصص بالا و صرف زمان گسترده ای می باشد بهتر است با خرید رینگ لایت جلوه ی نوری ویژه ی خودرا ایجاد نماییم.

تعریف کلی رینگ لایت بسیار ساده است:

رینگ لایت یک  نوار نورهای LED و یا SMD حلقوی شکل است که به وسیله ی دیمرهای مخصوص می توان شدت نور و کلوین نور از زرد به سفید را تنظیم کرد.

لازم به ذکر است که قیمت رینگ لایت های LED از دیگر مدل های رینگ لایت گران تر است و رینگ لایت های فلورسنت رینگ لایت ارزان تری هستند.

ساختار رینگ لایت منحصر به فرد است و نور آن معمولا توسط یک طلق به سافت لایت تبدیل می شود که از ایجاد سایه های تند جلوگیری می کند.

به منظور فیلمبرداری به صورت زنده و آنلاین به نورپردازی  نیاز داریم که در عین تداوم و کیفیت نوری بالا قادر به روشنایی تمامی جزئیات سوژه باشد.

رینگ لایت ها دارای قطر ها و وات های متفاوت هستند اما برای فیلمبرداری به صورت زنده می توانیم رینگ لایت هایی با قطر 16 تا 18 اینچ و قدرت 65 تا 100 وات را تهیه کنیم.

توصیه می شود که دوربین و یا موبایل خود را در مرکز حلقه تنظیم کنید.

رینگ لایت ها تحت عنوان برند های زیادی در بازار وارد می شوند که از جمله ی آنها می توان به YIDOBLO،SY3161،NEEWER و WESTCOTT اشاره کرد که اکثر آنها رینگ لایت هایی با قطر 45  سانتی متر را تولید و روانه ی بازار می نمایند.

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • سیما گستران نوین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی